Rien ne va plus

El proppassat dilluns la mesa del Parlament de Catalunya decideix retirar l’acta de Diputat a Torra tal com havia demanat el Suprem i tal com havia ordenat el Secretari del mateix. El President exigeix al Parlament que el blindi com a Diputat, tornant a enrocar-se en la posició d’incompliment de les lleis  que no  li han portat precisament beneficis.

De manera contraria, el portaveu d’ERC afirmà a la seva intervenció que si s’aposta una altra vegada per la desobediència estèril es fa el joc a l’Estat, traient-se de sobre el pes de la llei que podria recaure sobre el propi President del Parlament si no acata el que el tribunal i el secretari del la Institució han indicat.

Sí a aquest “contratemps” en les previsions de Torra afegim el que el seu discurs no ha estat aplaudit pels membres d’ERC, la divisió del govern s’ha fet palesa i sembla que hauríem de dir allò que canten els croupiers quan ja no s’admeten més apostes: rien ne va plus.

Si a tot aquest terratrèmol institucional, amb un Ple que ha estat suspès quan la portaveu de Ciudadanos ha titllat de “delinqüent” a Torra, afegim el creixent desacord de la ciutadania de Catalunya, segons un estudi del Centre d’Estudis d’Opinió, que es manifesta en un 61’6 que valora de manera negativa l’acció del govern de la Generalitat,  vuit punts mes que l’any anterior, i destaquem que només un 1’6 pensa que el govern actua de manera eficaç, podem afirmar a aquestes alçades que hem arribat al final d’etapa.

La única sortida possible a tot aquest enrenou, per dir-ho d’una manera suau, passa perquè es convoquin eleccions. No n’hi ha un altre.

Àfrica Lorente Castillo
Escriptora

Cada Àtom és una petita reflexió política de Club Còrtum

Si tens interès en rebre els Àtoms regularment, pots donar-te d’alta enviant-nos un correu a noticies@clubcortum.org 

One thought on “Rien ne va plus

  1. Fins quan aquesta farsa patètica? No entenc com els veritablement “indepes” no fan fora tota aquesta colla d’ineptes que estan fent malbé les legítimes, encara que utòpiques, il·lusions de molts.

Deixa un comentari